
https://www.youtube.com/watch?v=xVMlGu3b2dU
Ordu Büyükşehirin yapmış olduğu yol çalışması vatandaşları çileden çıkardı.
Ünye Han boğazı mevkinde bir süre önce yapımına başlanan, ancak tamamlanmayan yol çalışmasına mahalle sakinleri ve esnaflar büyük tepki gösterdi.Yolda çalışmaların bitmemesi ve toprak zemin üzerine asfaltlama çalışması yapılmamasından dolayı ve içinde olan iş makinesi araçların sebep olduğu toz ve ses esnafları rahatsız etti. Yaptığımız röportajda şikayetlerini dile getiren vatandaşlar yolun biran önce bitmesini istediler.
Esnaf ;
"Uzun zamandır süren yol çalışması yüzünden müşteri kaybı yaşadık. Her yer toz içinde ve müşteri daha hijyenik ve düzenli ortam istediği için bizi tercih etmiyor.Biz de yolumuzun yapılmasını daha iyi olmasını istiyoruz ama biraz daha hızlı olması lazım " dediler.