Ünye toplu ulaşımda değişime gidiyor
Uzun süredir Ünye'nin gündeminde olan dolmuşlarda ki yenilenme sürecine başlandı.
Ordu Büyükşehir Belediyesi ve Ünye şoförler odası tarafından bugün gerçekleştirilen toplantının ardından Ünye toplu taşımada çağ atlayacak.
Ünye şoförler odası Başkanı Bekir Şimşek gazetemize yapmış olduğu açıklamada "bugün Büyükşehir Belediyesi ile ilk toplantımızı gerçekleştirdik. Dolmuşlar büyükşehir'e uygun hale getirilecek otobüsler hizmete girecek, yeni sistemle başta engellilerin olmak üzere  vatandaşımızın mağduriyetleri ortadan kalkacak. Şoför arkadaşlarımıza ve hemşerilerimize hayırlı uğurlu olsun. Emeği geçen herkese teşekkür ederim" dedi