VDXC Bu nasıl Şehrül-Emin ? Bir tarafta en üst makamlara gelmiş, şan şöhret sahibi ,para pul içinde lüks bir  hayat süren bir evlat,diğer tarafta ise yoksulluk içinde ,bakıma muhtaç bir hayat süren bir baba. Peki bu nasıl oluyor ,nasıl bir vicdan karmaşası bu ikileme sebep oluyor....   Perdenin arkası ise hiç iç acıcı değil. Öyle ki bu kadar lüks hayata rağmen Ünye Belediye Başkanı Ahmet Çamyar'ın babası Rahim Çamyar devletten bakım parası alarak geçinmeye çalışıyor.Elimize geçen belgelerde de görüleceği gibi Ahmet Çamyar onaylı bakım parası ,Rahim Çamyar'a bağlanmış durumda. Durum karşısında Ünye Belediye Başkanı acaba annesine ve babasına bakmıyor mu sorusu aklımıza gelsede,böyle bir vefasızlığı yapacağını tahmin etmiyoruz. Oğlu lüks hayat sürerken ,babaya böyle bir hayat nasıl reva görülür,3 kuruş para için devlet kapısına muhtaç edilir mi sorusunun cevabı dinimizde bahsedilirken,imam hatip mezunu olan Başkan Çamyar'ın bu konuyu en iyi şekilde bildiğinden şüphemiz yok... Her çocuk kendi durumuna göre, bakıma muhtaç olan anne-babasına bakmakla sorumludur . Hele bu çocuk toplumun başındaki adam ,Şehrül -Emin ise, yaşantısı,yaptığı meslek,oturduğu ev ,bindiği araba ,şan ve şöhreti ortada olan iyide kazanan biriyse. Her şeyden önce vicdanlı,vefalı,adaletli ve en önemlisi tüyü bitmemiş yetimlerin ve gerçek ihtiyaç sahiplerinin haklarını düşünen bir Şehrül-Emin ise , Gazetelerde boy boy yaşlılara hürmet eden,her çıktığı konuşmada islam'ın değerlerini ağzından eksik etmeyen ve “Rabbin, sadece kendisine kulluk etmenizi, ana-babanıza da iyi davranmanızı kesin bir şekilde emretti. Onlardan biri veya her ikisi senin yanında yaşlanırsa, kendilerine "of!" bile deme; onları azarlama; ikisine de güzel söz söyle.“(İsra, 17/23) hadisini bilen bir Şehrül -Emin ise; Hasreti Ömer'in adaletini dilinden düşürmeyen Şehrül -Emin ise ; ŞİMDİ BAŞKAN AHMET ÇAMYAR'A SORUYORUZ, Babanıza bakım parası çıkartırken, Hiç mi asıl ihtiyaç sahipleri ve tüyü bitmemiş yetimler aklınıza gelmedi? Maddi durumunuz ortada iken babanıza ve kendinize bu parayı nasıl hak gördünüz ? İslami değerleriniz bunu mu uygun görüyor ? Ömer adaleti nerede ?Devleti neden zarara uğratıyorsunuz? Size gösterilen bu tolerans makamınızdan mı kaynaklanıyor ? Sizin gibi maddi durumu iyi olupta ,bakım parası alamayan aile yakınlarının suçu ne ? Yoksa bakım parası bağlanmayan diğer kişiler ,uygun bir kılıf hazırlayamadıklarına mı yansınlar  ? Yoksa babanıza gerçekten  bakmıyor musunuz ?   Ve son olarak Rahim Çamyar'a bakım aylığı bağlayan ve evrakın altına imza atan yetkililere sesleniyoruz ,bu belgeyi onaylarken hiç mi vicdanınız sızlamadı? 22215000_10212136118911598_305847648_n (1)