evd Ünye Belediyesi Zabıta Müdürlüğü Trafik Şubesi ekiplerinin bazı uygulamalarındaki çifte standart vatandaşı çileden çıkarıyor. Vatandaşa ceza yağdırılan hatalı park yerlerine belediye araçları gönül rahatlığıyla araçlarını çekebiliyor.  PTT Caddesi üzerinde haftanın her günü kaldırıma araç çeken sürücülere uyarmadan cezai işlem uygulan Zabıta Memurları, araç çekilmemesi gereken yere kendi araçlarını çekerek kuralların kendilerine geçmediğini vurgulamaya çalışıyor. Bu durumu gören vatandaşlar belediye aracını kaldırıma çeken ve kural tanımayan memurların sürücülere nasıl ceza yazacağını merak ettiklerini belirttiler. Yasak sadece vatandaşa mı? Bu bir çifte standarttır Araç çekilmesi yasak olan kaldırıma belediyenin resmi aracının çekilmesine ve zabıta memurlarının buna göz yummasına  tepki gösteren araç sahipleri ve esnaflar, “ kaldırıma aracını bırakan vatandaşa ceza yazıyorlar. Peki yasak olan yere neden kendileri araç çekiyorlar. Bu yasak sadece vatandaşa mı? Bu bir çifte standarttır.Belediyenin Resmi  aracına kimin ceza yazacağını merak ediyoruz. Çektiğiniz bu resmi ihbar kabul edip Trafik ekiplerinin ceza yazması gerekir. Trafik ve Zabıta resimlerden ceza kesmesini biliyorlar” diyerek tepki gösterdiler.   22278412_1452796438149820_772473973_n 22323041_1452796408149823_908224849_n   rekl