VATANDAŞ SORUYOR''KİMSE BİZE NEDEN HİZMET YAPMIYOR?''
Ünye’nin Fevzi Çakmak Mahallesinde doğalgaz isyanı devam ediyor
Ünye’nin Fevzi Çakmak Mahallesinde doğalgaz isyanı devam ediyor.
96 cadde ve sokağı bulunan Fevzi Çakmak Mahallesinde sadece bir sokağa doğalgaz verilmemesi üzerine sokak sakinleri A52 TV mikrofonları aracılığıyla yetkililere seslendiler.
Fevzi Çakmak Mahallesi Tamirhane 1. Sokağa doğalgaz hizmeti verilmedi. Sokağın dar olması sebebiyle doğalgaz verilmesinin zor olduğunun kendilerine ifade edildiğini söyleyen mahalle sakinleri A52 TV kameraları aracılığıyla yetkililere seslendiler.
TAMİRHANE 1. SOKAK NEDEN İHALE DIŞI?
Mahalle sakinlerinden İlyas Çivici “Tamirhane 1. Sokağın başına kadar doğalgaz kutusunu bıraktılar ve evlerimize yılbaşına kadar doğalgaz bağlanacağını söylediler. Herkes kendini yılbaşına kadar ayarladı ve yılbaşından bu yana kimsenin odunu kömürü kalmadı. Fevzi Çakmak Mahallesinin 96 tane caddesi var. Aksa’ya gidip evlerimize neden doğalgaz bağlanmadığını sorduğumuzda bize Fevzi Çakmak Mahallesindeki 95 cadde ve sokağın doğalgaza kavuştuğunu, sadece bu sokağın ihale dışı olduğunu söylediler. Buranın neden ihale dışı olduğunu anlamadık. Sadece bu sokağa büyük dozerin girmediğini söylediler. Bizde mahalleli olarak kendimiz küçük dozer tutup masrafını üstlenip yaptırmaya razıyız.” Dedi.
Diğer mahalle sakinleri; “Buranın muhtarına biz oy vermiyor muyuz? Neden bizim sokağımız doğalgazdan faydalanamıyor. Yılbaşından bu yana doğalgaz gelecek evlerimizde üşüdük. Artık bizim sokağımızı da görsünler. Seçim zamanı gelip bizden oy isteyenler lütfen bizim sesimizi duysunlar ve doğalgazımızın bağlanması için gerekli mercilerler görüşsünler.” Dediler.
Aynı zamanda sokakta bulunan ve havada sallanan elektrik kutusunun tehlike arz ettiğini ifade eden sokak sakinleri “Neden kimse bize sahip çıkmıyor, bu sokağın insanları Rusya’dan mı geldi?” dedi.
Mahalle sakini “Elektrik kutusu düştüğünden beri gerekli yerlere dilekçe yazdım ama gelip de bunu yapan yok. Kutunun içine su gidiyor. Kendimizce sahip çıkmaya çalışıyoruz ama bu kadar oluyor. Bu sokağın insanları Rusya’dan mı geldi? Neden kimse gelip bir hizmet yapmıyor?” dedi.
https://www.youtube.com/watch?v=jxqGPgqj_ac&ab_channel=A52TV-%C3%87ak%C4%B1rTv
[gallery link="file" columns="2" size="full" ids="264733,264734,264735,264736,264737,264738,264739,264740,264741,264742,264743,264744,264745"]
YORUMLAR
