
12-18 Mayıs Hemşireler Haftası nedeniyle Ünye Devlet Hastanesinde bir program düzenlendi.
Programa Hastane Yöneticisi Op.Dr. Güray YILMAZ, ve idareciler ile çalışanlarda hazır bulundu.
Programda bir konuşma yapan Hastane Yöneticisi Op.Dr. Güray YILMAZ, “Sağlık hizmetlerinin aksatılmadan yürütülmesi ve tedavinin başarıya ulaşmasında etkin bir rol oynayan hemşirelerimiz, birey ve toplum sağlığının korunması, hastaların bilimsel esaslara göre bakımının yapılması konularında verdikleri hizmetlerle, insan sevgisiyle icra edilen kutsal bir mesleğin mensuplarıdırlar. Ülkemizin her köşesinde, yedi gün yirmi dört saat insan hayatının kutsallığından ödün vermeden büyük bir gayret ve özveriyle mesleğini yerine getiren hemşirelerimiz, sağlık sektörünün vazgeçilmez temsilcileridir” dedi.
YILMAZ, “İnsana sevgi, ilgi, hoşgörü ve sabırla hizmet sunan hemşirelik, günümüzde sağlık hizmetleri alanında ağır sorumluluklar üstlenen bir meslek olma özelliğini taşımaktadır. Hemşirelik, güç çalışma şartlarını gerektiren, özveri, sabır, hoşgörü kavramlarını içinde bulunduran zor bir meslektir. Sonsuz sabır, özveri, gayret ve sevgi ile mesleğini icra etmeye çalışan tüm hemşirelerimizin ve ebelerimizin ‘12 Mayıs Hemşireler Günü’ nü tebrik eder; sağlık, mutluluk ve başarılar dilerim” diye konuştu.