Başkan Tavlı, ziyareti sırasında Birim Müdürü Ahmet Dikici ve personelleriyle bir araya gelerek yapılan çalışmalar hakkında bilgi aldı.
Ziyaret sırasında Başkan Tavlı, Destek Hizmetleri Müdürlüğü'nün yeni yapılanmasını ve güçlü altyapısını takdirle karşıladı. Müdürlüğün, adeta bir fabrika gibi işleyerek, ilçeye hizmet sunmaya devam ettiğini vurguladı. Ayrıca, gelecekteki projeler ve çalışmalarla ilgili değerlendirmelerde bulunarak, müdürlüğün etkinliğinin artırılması için önerilerde bulundu.
Birim Müdürü Ahmet Dikici ve personelleri, Başkan Tavlı’ya çalışmalarında kendilerine sağlanan destek için teşekkür ederken, önümüzdeki süreçte daha verimli ve sürdürülebilir hizmetler sunmaya devam edeceklerini belirtti.
