AK Parti Altınordu İlçe Kongresi'nde yeniden başkanlık görevine seçilen Semih Tezcan, mazbatasını Altınordu Seçim Müdürü Şengül Levent’ten aldı. Mazbata törenine teşkilat üyeleri ve partililer katıldı.
Mazbatasını aldıktan sonra bir açıklama yapan Tezcan, milletin kendilerine duyduğu güvenin ve verdiği desteğin sorumluluklarını pekiştirdiğini belirtti. "Altınordu’muzun ve ülkemizin geleceği için büyük bir adımı daha hep birlikte attık," diyen Tezcan, AK Parti Teşkilatı olarak hizmet anlayışlarından taviz vermeden, azimle ve kararlılıkla çalışmaya devam edeceklerini vurguladı.
Tezcan, partililere teşekkür ederek, birlik ve dayanışma mesajı verdi.
