Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Ordu Milletvekili Naci Şanlıtürk, Ulu Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk’e Gazilik unvanı verilişinin yıl dönümü ve 19 Eylül Gaziler Günü dolayısıyla bir mesaj yayımladı. Şanlıtürk, mesajında gazilerin Türk milletinin onuru olduğunu vurguladı ve kahraman gazilere minnet ve şükranlarını iletti.
“Vatan Topraklarını Kararlılıkla Savunmaya Devam Edeceğiz”
Milletvekili Şanlıtürk, tarih boyunca bağımsızlık ve hürriyet için canını ortaya koyan gazilerin Türk milletinin onurlu geçmişinin sembolü olduğunu belirtti. “Gazilerimizin fedakarlıkları, vatan ve millet sevgisinin en yüksek ifadesidir. Onların emaneti olan bu toprakları, her zaman aynı azim ve kararlılıkla savunmaya devam edeceğiz” dedi.
“Emanetimize Sahip Çıkacağız”
Gazilerimizin milletimizin onuru olduğunu ifade eden Şanlıtürk, mesajına şöyle devam etti: “Onlara her zaman sahip çıkmak, vatanımıza olan borcumuzdur. Çocuklarımıza ve gençlerimize daha refah ve bağımsız bir ülke bırakmak için çalışmalarımıza devam edecek, şehitlerimizin ve gazilerimizin kutsal emanetine son nefesimize kadar sahip çıkacağız. Bu vesileyle başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere tüm gazilerimizi saygı ve minnetle anıyor, ebediyete intikal eden gazilerimize Allah’tan rahmet diliyorum.”
