Turuncu Mikrofon Ünyelilere “Pandemi Döneminde En Çok Ne Yapmayı Özlediniz?” sorusunu siz izleyenlerimiz için sordu.
Ünyelilerin kimisi aileleri vakit geçirmeyi derken kimisi tatil yapmayı özlediğini belirtti.
Turuncu Mikrofon’ un aldığı cevapları izliyoruz…
YORUMLAR
