a https://www.youtube.com/watch?v=bin78V8DEZg&feature=youtu.be Bugün Adnan Menderes Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi otistik sınıfı öğrencileri tarafından aşure pişirme ve ikram etme etkinliği düzenlendi. Milli Eğitim Müdürü Tamer Uysal ;aa Bugün burada Adnan Menderes Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi otistik sınıfı öğrencilerimizin katkılarıyla gerçekleşen aşure pişirme ve ikram etme etkinliği katıldık. Muharrem ayında yapılan ve herkesle paylaşılan Aşure ikramı güzel bir geleneğimizdir. Bizler geleneğimizi önemsiyoruz ve sürdürüyoruz. Okul Müdürümüz Mustafa Temiz Bey otistik öğrencilerle beraber bu kazanı kaynattılar kendilerine teşekkür ediyoruz.  Allah niyetlerini kabul etsin" dedi. Adnan Menderes Mesleki Ve Teknik Anadolu Lisesi Okul Müdürü Mustafa Temiz ;aaa Öğrencilerimizi Muharrem ayı ve aşure hakkında bilgilendirelim istedik. Bütün öğretmenlerimizin ve öğrencilerimizin katkılarıyla hazırladık , sunumu İlçe Milli  Eğitim Müdürümüz Tamer Bey eşliğinde yatık bundan dolayı mutluyuz. Ticaret lisesi olarak sosyal , kültürel , sanatsal ve diğer organizasyonlarda sürekli yeni şeyler yapmak  zorundayız bu şekilde öğrencilerimizi hayata daha iyi hazırladığımızı düşünüyorum." dedi.   rekl