uy Son günlerde yerel basında yer alan ve kurumumuz ile alakalı asılsız iddialar hakkında kamuoyunu bilgilendirme ihtiyacı doğmuştur. OSKİ Genel Müdürlüğü 2014 yılı Nisan ayındaki kuruluşundan bu yana, İlimizin tamamında kaliteli ve sağlıklı içme suyu temini için, çalışmalarına ara vermeden devam etmektedir. OSKİ Genel Müdürlüğü dış denetim anlamında Sayıştay Başkanlığı, Maliye Bakanlığı, İçişleri Bakanlığı, tarafından rutin olarak denetlenmektedir. İç denetim anlamında ise OSKİ bünyesindeki iki denetçi, mali evrakların incelendiği ön mali kontrol ve kurumun genel uygulamalarının denetlendiği iç kontrol sistemi ile şeffaflığı ilke edinmiş bir kurumdur. Tüm bu denetimlerde, basında yer alan asılsız, mesnetsiz ve hayal ürünü iddia ve iftiralar ile ilgili her hangi bir bilgi, bulgu, tespit ve tenkit bulunmadığı gibi, en son 2015 yılı Sayıştay Denetim Raporlarında da bulunmamaktadır. Kamuoyuna saygı ile duyurulur.   Ordu Büyükşehir Belediyesi OSKİ Genel Müdürlüğü