rrrrr

Ünye Anadolu İmam Hatip Lisesi toplantı salonunda 17.01.2017 Salı günü Saat: 10.00’da İlçe Ortaokul Müdürleri ile dönem sonu değerlendirme toplantısı yapıldı. İlçe Milli Eğitim Müdürü Musa ERDEM’in başkanlığında Ünye Anadolu İmam Hatip Lisesinde yapılan toplantıda, 2. Dönem yapılacak çalışmalar için, ilçedeki Eğitim – Öğretim faaliyetlerinin daha iyi noktaya taşımak için yapılması gereken çalışmalar ile ilgili Okul Müdürleri ve Rehberlik ve Araştırma Müdürlüğü tarafından yol haritası oluşturuldu. dddd   15878787_10209849060856576_1436579668_n