Fiskobirlik'ten emekli olan ve geri kalan vaktini çeşitli aktivitelerle geçiren 60 yaşındaki Ahmet Aydın, ilgisinin olduğu neyi geçtiğimiz yıl ORMEK'in açmış olduğu kursta daha kapsamlı öğrendi. Ardından neyi çalmakla yetinmeyen Aydın Ünye kamışlarından neyi üretmeye başladı.
Ordu Büyükşehir Belediyesi Meslek ve Sanat Eğitimi Kursları (ORMEK) Ünye Şubesi’nde eğitim gören kursiyerlere ait çalışmaların yer aldığı yıl sonu sergisi açıldı.
YORUMLAR
