
Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Hilmi Güler, Ordu Üniversitesi tarafından düzenlenen Kamu, Üniversite, Sanayi İş birliği Programı kapsamında akademisyenlerle bir araya geldi. Gerçekleştirilen programda Ordu’nun eğitiminden sanatına, sağlığından sporuna kadar pek çok konu hakkında fikir alışverişinde bulunuldu.
“ŞEHİR VE ÜNİVERSİTE BİZİM İÇİN İKİ AYRI ZENGİNLİK”

YORUMLAR
