ORDU’DA MİLLİ EĞİTİM PERSONELLERİNE DİYABET TARAMASI YAPILDI
14 Kasım Dünya Diyabet Günü etkinlikleri çerçevesinde Ordu İl Sağlık Müdürlüğü ile İl Milli Eğitim Müdürlüğü işbirliğinde, Milli Eğitim Müdürlüğünde görevli personele diyabet taraması yapıldı
14 Kasım Dünya Diyabet Günü etkinlikleri çerçevesinde Ordu İl Sağlık Müdürlüğü ile İl Milli Eğitim Müdürlüğü işbirliğinde, Milli Eğitim Müdürlüğünde görevli personele diyabet taraması yapıldı.
Halk Sağlığı Hizmetleri Başkanlığı tarafından gerçekleştirilen taramaya Valilik kampüsünde bulunan diğer kamu kurum personeli de katıldı. Etkinlik kapsamında toplam 154 kişinin açlık kan şekerleri ölçüldü. Açlık kan şeker normal seviyenin üzerinde veya altında çıkan kişiler aile hekimlerine yönlendirildi. Ayrıca tarama yapılan kişilere diyabet, obezite ve beslenmeye ait broşürler dağıtıldı.
[gallery size="full" link="file" ids="249493,249494,249495,249496,249497,249498"]
YORUMLAR
