Ordu Sağlık-Sen Şubesinden Sağlık Çalışanlarına Moral Gecesi
Ordu Sağlık-Sen Şubesi Ordu Devlet Hastanesi çalışanlarına moral gecesi düzenledi
Ordu Sağlık-Sen Şubesi Ordu Devlet Hastanesi çalışanlarına moral gecesi düzenledi. Gecede çiğ köfte ve müzik ile sağlık çalışanları yılın yorgunluğunu attılar.
Ordu Sağlık-Sen Şube Başkanı Ahmet Yılmaz gecede yaptığı konuşmada;
''Kıymetli dostlarımız;
Sağlık-Sen ailesi olarak önümüzdeki süreçte İlimiz genelindeki tüm sağlık kurumlarında çalışan arkadaşlarımızla çeşitli etkinliklerde biraya gelmek istiyoruz.
Ordu Devlet Hastanemizdeki tüm mesai arkadaşlarımızla Melet Kültür Otağı çadırında biraraya geldik.
Ordu Büyükşehir Belediyesi ve Kent konseyimizin de destekleriyle düzenlenen gecede üyelerimize hem ikramda bulunduk, hem de canlı müzik eşliğinde geride bıraktığımız 2022 yılının yorgunluğunu attık.
Organizasyonumuza bizzat gelerek destek veren, gelemese de gönlü bizlerle olan tüm dostlarımıza teşekkür ediyorum.
Daha iyi günlerde yine birarada olabilmek dileğiyle''dedi...
[gallery link="file" size="large" ids="254718,254717,254716,254715,254714,254713,254712,254711,254709"]
YORUMLAR
