Ordu Büyükşehir Belediyesi, Ordu Üniversitesine (ODÜ) kayıt yaptıran öğrencilerin ulaşımda güçlük yaşamamaları için seferber oldu. Yeni eğitim-öğretim yılı öncesinde öğrenciler için toplu ulaşım kartı başvuru noktası, üniversiteye taşındı.

Büyükşehir Belediyesi, 9-30 Eylül tarihleri arasında Ordu Üniversitesi Morfoloji Binası Konferans Salonu’nda Ordum Kart başvurularını kabul edecek. Ulaşım Daire Başkanlığı ekipleri, başvuru noktalarının hazırlıklarını tamamlayarak öğrencilere hizmet vermeye hazır hale geldi.

Altınordu ilçesi Düz Mahalle’de Ziraat Bankası arkasında bulunan ana başvuru noktasına ek olarak üniversite içerisinde de bir başvuru noktası kuruldu. Böylece öğrenciler, kayıt yaptırdıkları yerden kolaylıkla kart başvurusu yapabilecek.

Büyükşehir Belediyesi yetkilileri, öğrencilerin talep ve yoğunluğuna göre başvuru noktalarında artırıma gidilebileceğini belirterek, yeni öğrencilerin toplu ulaşım hizmetlerinden en verimli şekilde yararlanmasının sağlanacağını ifade etti.