Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Ordu Milletvekili Naci Şanlıtürk, Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) Genel Kurulu’nda uluslararası anlaşmaların onaylanmasına yönelik görüşmelere katıldı. Görüşmelerin ardından değerlendirmede bulunan Şanlıtürk, söz konusu anlaşmaların Türkiye’nin çıkarları doğrultusunda önemli adımlar olduğunu belirtti.

Kürsüde yaptığı kısa açıklamada, “Yapılan anlaşmaların ülkemize ve milletimize hayırlara vesile olmasını diliyorum” ifadelerini kullanan Şanlıtürk, Meclis çalışmalarına aktif katılım göstermeye devam edeceklerini vurguladı.

Uluslararası anlaşmaların Türkiye'nin diplomatik ilişkilerini güçlendirme, ekonomik ve siyasi iş birliklerini artırma yönünde önemli fırsatlar sunduğuna dikkat çekilirken, Meclis’teki oylama süreciyle ilgili görüşmelerin ilerleyen günlerde de devam edeceği bildirildi.