as İkizce İlçesi’ne bağlı Devecik Mahallesi’nde av tüfeği ile canına kıyan Yasemin Con son yolculuğuna uğurlandı. İkizce Devecik Mahallesi’nde 16 Aralık Cumartesi günü av tüfeği ile canına kıyan Yasemin Con (18) yapılan otopsinin ardından Pazar günü gözyaşları arasında son yolculuğuna uğurlandı. İddiaya göre genç kız evde kimsenin olmadığı saate, arkasında veda mektubu bırakarak intihar etti. Jandarma intihar nedenini araştırırken genç kızın cenaze namazı otopsinin ardından Devecik’te kılındı. Con’u son yolculuğuna uğurlayanlar arasında İkizce Belediye Başkanı Bahri Sögüt ve Eski Belediye Başkanı Birol Kaygı da vardı. Genç kız, kılınan cenaze namazının ardından aile kabristanlığında toprağa verildi. aaa rrrrrrrfffcv