HAYATA TUTUNAMADI
Ordu’da denizde boğulma tehlikesi geçiren lise öğrencisi kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetti
Ordu’da denizde boğulma tehlikesi geçiren lise öğrencisi kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetti.
Fatsa Yenipazar mevkiinde denize giren 16 yaşındaki Muhammed Bıçakçı 26 Temmuz günü boğulma tehlikesi geçirmişti.
Samsun’a sevk edilen lise 3. Sınıf öğrencisi Muhammed Bıçakçı yapılan tüm müdahaleye rağmen hayatını kaybetti.
YORUMLAR
