Ünye Killik Mahallesinde bulunan fabrikada, toplu iş sözleşmesinde uzlaşma sağlanamaması üzerine greve gidilmişti. 21 günlük grev süresinde 53 işçinin üyesi olduğu Türkiye Maden İşçileri Sendikası Ünye Temsilciliği ile görüşmeler devam etti ve uzlaşma sağlandı. Uzlaşma sağlanması üzerine işçiler yeniden iş başı yaptı.

Türkiye Maden İşçileri Sendikası İşyeri Temsilcisi Mustafa Tanman, “53 arkadaşımızla birlikte greve çıkmıştık. 3 haftalık grev sürecinde yapılan görüşmeler neticesinde ilk 6 ay için yüzde 12, ikinci 6 ay için yüzde 6 maaş artışı ve üretimden prim verilmesi üzerine anlaşma sağlandı. Bu şekilde karışıklı mutabakata vardık.” dedi.