Fatsa'da işler ters gitmeye başladı ve Başkan Kibar önce gönülden sonra koltuktan olacak gibi görünüyor. İddialar ve şikayetler ard arda gelmeye başladı. Fatsa Beledyesi Ordu'nun 19 ilçesi arasında örnek gösterilen belediye iken, bugün kötü kokular yükselen bir belediye konumuna geldi. RÜZGAR TERSTEN ESMEYE BAŞLADI Özellikle Fatsa'da bitmek bilmeyen yol çalışmaları, siyanürle maden aranmasına sessiz kalınması,   birçok projenin bitmek bir tarafa yerlerinde yeller esmesi, belediye içindeki bankamatik memurların varlığı, İmar ,Fetö ve  satışa çıkan mülklerin peşkeş çekildiği yönünde bir çok iddialar ile Fatsa Belediye Başkanı İbrahim Etem Kibar’ın  koltuğu sallanmaya başladı. Özellikle kamuoyunda konuşulan ve merak edilen Fetö sorularına sessiz kalmaya devam eden Başkan Kibar gönüllerden düşmeye başladı.   Bugüne kadar vatandaşlara şirin görünerek günü kurtarmaya çalışan bir başkan portresi çizen İbrahim Ethem Kibar’a bu konular yüzünden   kamuoyunun güveninin azaldığı görüldü. İPLER KOPMA NOKTASINDA Belediyeye olan güveninin azaldığı yaptığımız araştırmalar sonucunda ortaya çıkan Başkan Kibar’ın Ordu Büyükşehir belediyesi ile de ilişkilerin kopma noktasına geldiği iddialar arasında. 3 yıllık belediye başkanlığı görevinde son 6 aya kadar örnek başkan olarak gösterilen İbrahim Etem Kibar’ın , sarılarak,pozlar vererek  lafla peynir gemisi yürütmeye çalıştığı ve verilen birçok sözünü yerine getirmemesi de  kendisine olan güvenin sarsılmasına sebep olmuş gibi duruyor. BAŞKAN KİBAR B PLANINI UYGULAYACAK MI? Başkan Kibar’ın Belediyenin   mali tablosu ve sorunlar karşısında ne yapacağı merak edilirken , Büyükşehir gerginliği ile elleri ve kollarının bağlanması gelecek planlarının masa yatırılmasına sebep olduğu ve  olası milletvekili seçimlerinde b planı olarak aday olmayı düşündüğü de gazetemize ulaşan iddialardan.