Memur-Sen üyeleri, GiresunOrdu, Gümüşhane, Artvin ve Bayburt'ta "Emeğe Saygı, Adalete Davet" temalı basın açıklaması yaptı.

Giresun'da Debboy mevkisinde toplanan Memur-Sen'e bağlı sendikaların üyeleri, Atatürk Meydanı'na kadar yürüdü.

Burada basın açıklamasını okuyan il temsilcisi Muhammet Sarı, "5. Dönem Toplu Sözleşme" sürecinin uyuşmazlıkla sonuçlandığını ve Kamu Görevlileri Hakem Kurulu'na gidildiğini anımsattı.