Bugün Ünye'mize Dış işleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu geldi.Ünye'de bir takım ziyaretler yapan Bakan Çavuşoğlu önce meydanda,ardından şehir merkezinde,daha sonra aşevinde ve son olarak kapalıspor salonunda engelli okçuları ziyaret etti.
Tamam buraya kadar her şey hoş ve güzel ama dikkatimden bir şey kaçmadı.Bakanın yanında bir adam yoktu evet Vali beyden,Milletvekilimize,Kaymakamımızdan,Belediye Başkanımıza,il ve ilçe Parti Başkalarına ve hatta komşu ilçe Belediye Başkanlarına kadar herkes vardı ama bir adam maalesef yoktu.Bu duruma üzüldüm aslında ama kendin ettin kendin buldun demek daha doğru olur.
Tahmin edin bakalım kim eksikti protokolde ,size biraz ipucu vereyim.
- Göreve ilk geldiği günden itibaren suları az kullanın ve en ucuz su bizde açıklamasını yapan,
- Ünye'nin elinden bütün her şeyini alan ve ardından bu benim kanuni hakkım diyen,
- Tesisleri kendi malıymış gibi alan daha sonra ,bize kendi malımızı geri bağışlama keyfinde bulunan,
- Kendinden başka kimsenin haberi bile yokken Teleferik yapacağım diye açıklama yapan,
- Caddeler,yollar , iskele ve şehrin bir çok yerinde aydınlatma ışıklarını yakmayan ,
- Ünye'yi sadece para olarak gören (meydandaki ve caddelerdeki reklam panolarının sıklıklarına bakın )
- Büyük bir devlet adamını sırf Ünye'li diye yarı yolda bırakan,
- Ünye'ye yatırım yapmayı kendine zulüm sayan,
- Ünye için satılık şehir ve Ünye'ye bir çivi bile çakmam diye konuştuğu söylenen,
- İnsanları sokaklara döken ,hatta kamu dairelerine baskın yaptıracak duruma getiren,
- Görünen o ki artık Ünye'nin sokaklarında dolaşma cesareti bile olmayan biri O
saygılar
Cihan Çakıroğlu
