Ünye Kent Konseyi Başkanı Adnan Sobi Çöp Alanı iyileştirme çalışmalarına katkı amaçlı çözüm önerisinde bulundu.Bu raporun 3 ay önce Valiye ve Büyükşehir Belediyesi Başkanına da sunulduğu öğrenildi. Ünye Kent Konseyi Başkanı Adnan Sobi yaptığı açıklamada ,''Sadece kentimizin değil, Ordu ilimizin Batı giriş kapısı konumunda olan çöp döküm sahasını, ilimizin ve kentimizin turizm kenti misyonuna uygun tema park alanı haline getirmek amacı ile; ilimizin doğu girişi Gülyalı ilçemize yapılan Çikolatapark vizyonuna ve ilimizin en çok fındık üreten il olmasının yanında ilçemizin en çok fındık üreten ilçe olması nedeni ile FINDIK PARK olarak tema parka dönüştürülmesi, rekreasyon alanları, Akçay Irmağı boyunca köprüye kadar olan alan ve sahil bandı tarafı dahil olmak üzere; yürüyüş yolu, koşu yolu, bisiklet yolu, kent mobilyaları, aydınlatma gereçleri (tamamı FINDIK TEMALI ve GÖRSELLİ) olmak şartı ile dizayn edilmelidir. Tek dal ve ocak fındık dikilmiş küçük örnek bahçe ile zenginleştirilmelidir. Aynı zamanda fındık ürünleri satış noktaları fındık tanesi ve çotanak motifli olacaktır. Park alanı içersinde ilimizin turizm destinasyonlarının MİNİA ORDU konseptinde turizm komisyonunun belirleyeceği değerlerimiz yerleştirilerek ilimiz giriş kapısında vitrinsel olarak Açık Hava Müzesi olarak sergilenmiş olacaktır''dedi...