1

Tüm çalışanların bireysel emekliliğe gireceği otomatik katılım uygulamasında, ilk etapta 50 ve üzerinde çalışanı olan şirketler sisteme dahil edilecek. Çalışanlardan ise aylık 100 lira kesilecek.

YORUMLAR