Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Hilmi Güler, Ramazan Bayramı dolayısıyla yayımladığı mesajda, tüm İslam âleminin bayramını kutladı.
On bir ayın sultanı Ramazan’a veda ederken bayrama ulaşmanın huzur ve mutluluğunu yaşadıklarını belirten Başkan Güler, bu mübarek günlerin birlik, beraberlik ve dayanışma duygularını güçlendirdiğini ifade etti.
Ordu genelinde 19 ilçede kurulan iftar sofraları ve düzenlenen etkinliklerle dolu dolu bir Ramazan ayı geçirildiğini vurgulayan Güler, paylaşma ve yardımlaşma kültürünün en güzel örneklerinin sergilendiğini kaydetti.
Bayramların kardeşlik, dostluk ve dayanışma duygularını pekiştiren özel günler olduğuna dikkat çeken Güler, bu süreçte büyüklerin, akrabaların ve komşuların unutulmaması gerektiğini belirtti.
Ordu Büyükşehir Belediyesi olarak Ramazan boyunca ihtiyaç sahiplerine sıcak yemek ulaştırdıklarını, 19 ilçede iftar programları düzenlediklerini ve kültür-sanat etkinlikleriyle vatandaşları bir araya getirdiklerini ifade eden Güler, özellikle çocuklar ve aileler için keyifli bir Ramazan yaşandığını dile getirdi.
Başkan Güler, mesajının sonunda hemşehrilerinin, milletin ve tüm İslam âleminin Ramazan Bayramı’nı tebrik ederek, bayramın tüm insanlığa sağlık, huzur ve barış getirmesi temennisinde bulundu.
