Ordu Tarım Orman İl Müdürü Kemal Yılmaz, fındık bahçelerinde yapılması gereken bakım ve besleme konularında üreticilerimize uyarılarda bulundu.


Kemal Yılmaz yaptığı açıklamada, Ordu'nun en önemli geçim kaynağı olan fındıkta 2019 yılı üretim sezonunun geride kaldığını, şimdi üreticilerin hiç ara vermeden önümüzdeki sezonun hazırlıklarına başlamaları gerektiğini belirtti.


Fındıkta istenilen verim ve kaliteye ulaşabilmek için öncelikle budama ve gübreleme işlemlerini tekniğine uygun olarak zamanında yapılması gerektiğini kaydeden Yılmaz, öncelikle doğru bir gübreleme için ise bahçelerden toprak numunesi almak gerektiğine dikkat çekti.