uyuty 06.10.2015 salı günü İkizce'nin Yoğunuluk mahallesinde 41 yaşındaki Mustafa S. intihar etti.12083697_10206422523795291_2049863075_n Ordu'nun İkizce ilçesinde bugün Mustafa S.(41), kendine ait av tüfeği ile intihar etti. Ekonomik nedenlerle intihar teşebbüsünde bulunan Mustafa S.(41) olay yerine çağrılan ambulans ekipleriyle Ünye Devlet Hastanesine kaldırıldı.Daha sonra hayati tehlikesinin bulunması sebebiyle Ordu'ya hastaneye sevk edildi. İntihar teşebbüsünde Mustafa S.(41)'in hayati tehlikesinin devam ettiği belirtilirken, olayla ilgili soruşturma sürüyor.   yunus_emre-21-214x30044 img288