ÜYE'YE ARTIK NAZAR DEĞMEYECEK Adsız Atatürk parkı Sosyal tesis yanında buluna yeşillik alanda ,bu gün herkesin dikkatini bir ağaç çekti. Bu ağacın tüm dalları nazar boncukları ile img288bezenmiş durumda.Görenlerin şaşkın bakışları arasında ,merak ettikleri konu olan bu ağacın neden ve ne amaçla her dalına nazar boncuğu bağlandığı yönündeydi. Bizde bu konu ile alakalı küçük bir araştırma yaptık ve  yapılan uygulamanın ne kadar başarılı ve anlamlı olduğunu gördük.Bir kere şunu belirtelim , üzeri nazar boncuğu bağlanan ağaç asla bir dilek ağacı değil ve öylede kullanılmaması gerekir.Bu konuda vatandaşlarımızdan duyarlı hareket etmelerini ve batıl eylemlerin uzağında olmalarının gerektiğini belirmek istiyoruz. Atatürk parkı içerisinde kurumuş bir ağacın tekrar kullanılabilmesi ve tabiata zarar vermemek adına gerçekleştirilen  bu  örnek çalışma, gerçekten iyi bir kalpten çıkmış, akıl dolu bir uygulama olarak karşımıza çıktı.Bu tür zeki ve anlamı yüksek bir uygulamayı hayata geçirenleri yürekten kutluyoruz. 11783673_1606578186267971_1117734159_o 11827026_1606577202934736_846880976_o