Sağlık Bakanlığı tarafından “Türkiye Üreme Sağlığı Programı“ kapsamında önlenebilir nedenlerle olan anne – bebek ölümlerinin önlenmesi amacıyla Acil Obstetrik Bakım Çekirdek Ekip toplantısı 14 Şubat 2022 tarihinde Ordu İl Sağlık Müdürlüğü Toplantı Salonunda İl Sağlık Müdürü Dr. Mustafa KASAPOĞLU Başkanlığında gerçekleştirildi.
YORUMLAR
