Ordu Devlet Hastanesi’nde 3 yeni doktor hasta kabulüne başladı.
Enfeksiyon Hastalıkları Uzmanı Uzm. Dr. Serhat Atalar, Gastroenteroloji Uzmanı Uzm. Dr. Kemal Kürbüz ve Romatoloji Uzmanı Uzm. Dr. Baki Özdemir hasta kabulüne başladığı bildirildi.
Gastroenteroloji bölümü özefagus ( yemek borusu) mide ve bağırsak hastalıkları, karaciğer, safra kesesi ve safra yolları, pankreas hastalıkları ile ilgilenir.
