SORUYORUZ ''30 MİLYONU CEBİNDEN Mİ VERDİN?''

Genel - 22-09-2016 11:03

Bir çok hizmet ve projelerde Başbakan yardımcısı Numan Kurtulmuş'u zikretmeyen ve kerameti kendinde sananlara araştırmacı gazetecilik yaparak ,fazla uzağa gitmeden Ordu'da 5-6 Temmuz günlerinde yaşanan sel felaketinin hatırlatmasını yapıyoruz.İşine geldiği gibi konuşanları halkın taktirine bırakıyoruz.... Ordu'nun kötü gününde yaralarının sarılması ve  hasarların telafisi kapsamında  hızlı bir şekilde devlet müdahalesi nasıl ve kimin sayesinde geldi ? Ordu’da son yılların en büyük sel felaketi gerçekleşirken metrekareye 300 kg yağmur düşmüş, birçok ev ve köprü ise yıkılmış, 3 vatandaşımız hayatını kaybetmişti.. İl genelinde büyük çapta maddi hasar oluşmuştu. Şiddetli yağış 5 Temmuz'da Fatsa, Perşembe, Gürgentepe ve Çatalpınar ilçelerinde 10’un üzerinde ev heyelana bağlı olarak yıkılmıştı.  Zarar Gören Yerlere Hükümet Gerekli Desteği Anında Verdi. Başbakan Yardımcısı ve Hükumet Sözcüsü hemşehrimiz Numan Kurtulmuş sel felaketini yerinde görmek ve acilen yaraları sarmak için Ordu'ya gelerek incelemelerde bizzat bulundu.3 kişinin öldüğü, 6 kişinin yaralandığı ve 2 kişinin kayıp  olarak arandığı sel felaketi ve heyelanın ardından atılan adımları hızlı bir şekilde hayata geçirerek vatandaşların mağduriyetini ortadan kaldırdı. Sayın Yılmaz'a Soruyoruz ''30 MİLYONU CEBİNDEN Mİ VERDİN'' ? Kurtulmuş, bölgede afette mal kaybı  yaşayan vatandaşların yarasını sarmak , yerel yönetimlerin ve  hemşehrilerinin mağduriyetini ortadan kaldırmak için  ivedilikle ; Ordu Büyükşehir Belediyesine 30 milyon, Fatsa Kaymakamlığına 950 bin Perşembe Kaymakamlığına 150 bin, Afad Ordu İl Müdürlüğüne  500 bin Türk lirası destek ödeneğini Bölgeye gönderdi. Sayın Başbakan  yardımcısı hemşehrimizin temasları ve girişimleri sayesinde bölgeye anında müdahale edildi ve yaralar büyük bir hızla sarıldı,ama gelinen son noktada bu işten en fazla pay alan kurumuzun başı bu durumu unutmuş gibi.. Şimdi her televizyona çıktığında ,hizmetleri anlatmak yerine efeliğe soyunan yerel yöneticilerine vatandaş  soruyor.Bunca hizmetin Ordu'ya akmasında  keramet sende mi  Başkan ? ANKET [poll id="38"]    
Günün Diğer Haberleri