Ordu’da Otobüs Durağına Tabanca İle Ateş Eden Şüpheliler Adli Kontrol Şartıyla Serbest Bırakıldı!

Ordu Gülyalı'da , 20 Ocak 2025 tarihinde Turnasuyu Mahallesi’nde bir otobüs durağına tabanca ile ateş edilerek zarar verildi.

Ordu - 30-01-2025 16:22

Olayın ardından başlatılan soruşturma kapsamında, Ordu İl Jandarma Komutanlığı’na bağlı Jandarma Suç Araştırma Timleri (JASAT) tarafından yapılan çalışmalar sonucunda, olayı gerçekleştiren iki şüpheli tespit edildi. Şüphelilerin Ş.B. (46) ve Y.A. (40) olduğu belirlendi.

Olayda kullanılan tabanca ile birlikte yakalanan şüpheliler, gözaltına alındı ve adli işlemlerinin ardından mahkemeye sevk edildi. Yapılan yargılamanın ardından, şüpheliler adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı. 

Günün Diğer Haberleri