VATANDAŞIN HAKKINI BELEDİYELER DEĞİL,DERNEK KORUYOR

Genel - 10-09-2017 11:38

ÜNYE TABİ Kİ TURİZM ADRESİ AMA.. Ünye sahilinde eski iskele restoranının yerine yapılan ve  kısa bir süre önce faaliyete geçen Cafe-Restoran modern görünüşü ile ilgi odağı olurken aynı zamanda şikayetlerin merkezi olmaya devam ediyor.Şikayet konusu olan konular işletmenin hizmet anlayışı değil ,işletmenin zihniyeti. Cafe Restoran'ın kullanım alanının dışına fazlasıyla çıkılması ve kamuya ait alanlara tecavüz edilmezi ister istemez vatandaşın tepkisini çekmeye devam ediyor. ÇAMLIK ÖRNEĞİ ORTADA Turizm kentiyiz anlayışı ile doğayı katlederek hizmet yapılacağını  sanan belediyelere Çamlık projesi ders olur derken maalesef gelinen son noktada bunun böyle olmadığı ortaya çıktı. Tepkilerin merkezi olan işletmeye gelen şikayetlere yetkililerin yerine Ünye çevre ve insan hakları dernek başkanı İrfan Tosun yazılı olarak  cevap verdi. Dernek başkanı İrfan Tosun'’Evet Ünye Karadeniz'in en güzel yerlerinden birisi ve her geçen günde ilçemize güzel yatırımlar yapılıyor. Bundan da tabiki keyif alıyoruz. Ancak bizimde toplumsal sorumluluklarımız var. Örneğin yeni yapılan Cafe Restoran . YATIRIMCIYI TEBRİK EDİYORUZ Gerçekten Ünye’ye yakışan güzel bir tesis. Ben hemen hemen her gün oradayım. İşletme sahiplerini de Ünye böyle bir tesis kazandırdıkları için tebrik ediyorum. Ancak, yapılan ilave betonlaşmalar Vatandaşlarımızdan ciddi derecede tepki topluyor. Maalesef tepkilerde her geçen gün çığ gibi büyüyor. HER ŞEY MUBAH OLMAMALI   Zengin olman yazın kürk giymeni gerektirmez. Her şeyi tadında bırakmak lazım. Kumun doğayı ciddi derecede  bir işkali aşikar ortada. Ancak sıkıntı şikayet edenlerden ziyade yetkililerin şikayet gelmeden herhangi bir işlem yapmamaları. Bu kum kamuya açık bir alan burada ve maalesef kıyı kenar kanunu ihlal var. Biz yada bu millet yapılan güzelliğe karşı değil bu millet betonlaşmaya karşı ,Rant için doğanın katledilmesine karşı.Bu alandaki işletme Ünye Belediyesi tarafından ihale edildi diye her şey mubah mı ?Buradan dernek olarak yineliyorum Ünye çevre ve insan hakları derneği olarak hem doğanın hem de toplumun haklarını korumaya ve kimseye PEŞKEŞ çektirmeyeceğiz’’dedi https://www.youtube.com/watch?v=SR0gsGedHX8
Günün Diğer Haberleri