UYARI LEVHASI YOK,KAZA VAR

Genel - 01-10-2017 01:17

https://www.youtube.com/watch?v=F6XOYPX48eM&feature=youtu.be Ünye’de altyapı ve yol çalışmaları devam ederken vatandaşın çilesi bitmek bilmiyor. Altyapı ve yol çalışmalarının uzun sürmesi, bir noktadaki çalışma bitmeden başka bir yerin kazılması vatandaşların günlük hayatını zora sokuyor. Bugün Ünye merkezde altyapı çalışmalarının uzun süredir devam ettiği Hamboğazı mevkiinde uyarı levhalarının koyulmaması nedeniyle çimento yüklü traktör Oski tarafından kazılan çukura düştü. İş makinelerinin ve çevredeki vatandaşların yardımlarıyla kanaldan çıkarılan traktör daha sonra yoluna devam etti. HALK İSYAN ETTİ Olay sonrası konuşan çevre halkı, kaç aydır bu bölgede çalışmaların bitmediğini belirterek “Oski ayrı , Aksa ayrı , Telekom ayrı , TEDAŞ ayrı kazıyor ve her biri buraları kaza kaza bitiremedi. Vatandaş mağdur mu, şikayetçi mi, nasıl zorluklar içinde yaşıyor kimsenin umurunda değil. Yazın toz toprak içinde kaldık, böyle giderse kışında çamur içinde kalacağız gibi görülüyor. Yetkililere buradan sesleniyoruz. Bu işleri yaparken planlı ve programlı yapın. Bir çalışma bitmeden diğerine geçmeyin bizi de,  mağdur etmeyin. “ dedi.
Günün Diğer Haberleri