ÜNYE'DE BERBER VE KUAFÖRLER BİRLİK SAĞLAYAMADI

Ünye Terziler ve Kuaförler Odası Başkanlığı tarafından oda üyelerine yönelik düzenlenen birlik ve beraberlik buluşması yapıldı

Genel - 19-01-2023 17:32

Ünye Terziler ve Kuaförler Odası Başkanlığı tarafından oda üyelerine yönelik düzenlenen birlik ve beraberlik buluşması yapıldı.  Pandemi dönemi süresince bir araya gelemeyen esnaflar bu toplantı sebebiyle bir araya geldi. Ünye Atatürk Parkı sosyal tesislerinde düzenlenen toplantıya ilginin az olduğu gözlemlenirken, Yeni Tarife Tepkisi  konusu kapsamında amaçlanan birliğin sağlanamaması katılımcıları ve Ünye Terziler Odası Başkanı İsmet Çat’ı hayal kırıklığına uğrattı.   Konuya İlişkin Başkan Çat , demeçlerde bulunurken “Hani birlik ve beraberlik? 540 kişi Üyesi Olan odanın sadece 30 kişisi burada. Ben kime ne anlatayım? “ diyerek Tarife Tepkisi üzerine katılım sağlamayan üyelere sitem etti.    Ünye Terziler ve Kuaförler Odası Başkanı İsmet Çat’ın konuşmasının detayları ise şöyle; BAŞKAN ÇAT" ODAMIZA SAHİP ÇIKALIM,BİRLİK OLALIM" “Birlik, beraberlik ve dayanışma konulu toplantımıza hoş geldiniz Biz bu toplantıyı birlik ve beraberlik amaçlı yaptık fakat burada ne birlik var ne beraberlik var. Biz ahilikten geliyoruz. Tertipli, düzenli olmamız lazım. Ne şimdi bu, hani birlik beraberlik? Ben kime konuşayım? Ben sizin için bir şeyler yapıyorum. Toplantılara sizin adınıza gidiyorum. "KUAFÖR CAMİYASINDAKİ ARKADAŞLARIMIZI KINIYORUM" "Biz sadece esnaf değiliz biz sanatkârız. Esnaf elindeki malı satıp kârıyla  para kazanıyor, biz ise sanatımızla kazanıyoruz. Bizim sanatımız bıçakla, makasla ve iğneyle . Canla başla çalışıp emeğimizin karşılığını alıyoruz. Herkesin bir fiyat tarifesi var. Bunu anlamamız lazım. Biz bunları konuşabilmek, birlik beraberliği sağlamak için buradayız. Ben özellikle kuaför camiasındaki arkadaşlarımızı kınıyorum. Gerçekten katılımın az olmasından dolayı inanın utanç duyuyorum.  Bir toplantı istendi. Bizde yaparız dedik.  Değerlendirmelerde ve fikir alışverişinde bulunuruz dedim. Ama katılımın böyle olması beni cidden hayat kırıklığına uğrattı. Sizin için bunların yapılmasını istiyordum." "FİYAT TARİFESİNİ BİZ DEĞİL, BAKANLIK BELİRLİYOR" "Bu fiyat tarifesini bakanlık veriyor. Bu fiyat tarifesini ben vermiyorum.  Yanlış bir tepki veriyorsunuz. Bizde 100 günden beri bu fiyat tarifesi için uğraşıyoruz. Ben burada çok önemli konulara değinecektim. Ancak görüyorum ki bu konularla ilgilenecek bir kitle yok. " "KAYITSIZ ESNAFIMIZ YOK" "Ayrıca son yaptığımız kontrollerde kayıtsız esnaf kalmadığını da buradan dile getirmek istiyorum.  Ünye’de şu an da kayıtsız esnafımız yok.  Biz bu ortamı sağlamak için kapı kapı geziyoruz. Bunu sizlerde görüyorsunuz." "AİDAT MESAJI YANLIŞ ANLAŞILIYOR" "Aidat konusu çok önemli. Biz bu konu için de çok çabalıyoruz. Üyelerimize aidat ödemesi için mesaj atıyoruz. Mesaj atmamızı yanlış anlayan üyelerimiz var. Aidat ödemesi yapılmadığında sıkıntı yaşıyorsunuz. Bunun önüne geçmek için bu durumun üzerinde duruyoruz. Banka takibe düşmemeniniz için uğraşıyoruz. Bazı arkadaşlarımız 3 sene aidatını geciktiriyor. Bu konuya gerekli önemin gösterilmesi lazım.”   Program üyelerin ve Oda başkanın bulunduğu toplu  fotoğraf çekimi ile  program sona erdi. https://www.youtube.com/watch?v=Ka6bDQgyo7U&ab_channel=A52TV-%C3%87ak%C4%B1rTv   [gallery link="file" columns="2" size="large" ids="256363,256362,256361,256360,256334,256333,256332,256331,256330,256323,256322"]        
Günün Diğer Haberleri