İlçe Millî Eğitim Müdürü Sayın Özgür TOKGÖZ ile Şube Müdürü Sayın Bahri ASLIŞEN İçişleri Bakanlığı tarafından kademeli normalleşme planı kapsamında, "Dinamik Denetim Modeli" denetimleri doğrultusunda okulları ziyaret ettiler.
Öğretmenlerle sohbet eden Müdür Tokgöz, salgın sürecinde uzaktan eğitimde gösterdikleri gayret ve emeklerinden dolayı teşekkür ettiler.
Sınıflarda öğrencilerle buluştular.
Okul Müdürlerinden bilgiler aldılar. İlçe Milli Eğitim Müdürü Tokgöz Okullarda incelemelerde bulunarak; Valiliklere gönderilen Kovid-19 tedbirlerine yönelik "Dinamik Denetim Süreci" konulu genelge kapsamında ilçemizde gerçekleştirdiği okul denetimlerinde maske, mesafe ve hijyen kurallarına uyum konusundaki tedbirleri yerinde görürken, öğretmen ve öğrencilere yapılması gerekenler ve uyulması gereken süreç ile ilgili bilgilendirmede bulundu.