SOBADAN ZEHİRLENDİLER

Genel - 22-02-2015 00:49

Fatsa ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen çift, hastaneye kaldırıldı. Sakarya Mahallesi'nde, 78 yaşındaki Zati ve 81 yaşındaki Hayriye Yücetepe çiftinden  haber alamayan yakınları, kapısını kırarak Yücetepe çiftinin yaşadığı eve girdi. Çifti yatak odasında baygın bulan yakınları, sağlık ekiplerinden yardım istedi. Ambulansla Fatsa Devlet Hastanesine kaldırılan çift, yoğun bakım servisinde gözetim altına alındı. Zati ve Hayriye Yücetepe'nin, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendikleri öğrenildi. https://www.youtube.com/watch?v=zTGgN6qfLWw
Günün Diğer Haberleri