SAADET PARTİSİNDEN ENGELLİLER DERNEĞİNE ZİYARET

Genel - 18-05-2017 16:49

Saadet Partisi Ünye ilçe teşkilatı engelliler haftası dolayısıyla Ünye engelliler derneğini ziyaret etti. Saadet Partisi heyetini Ünye engelliler derneği başkanı Aslan Güdek ve yönetim kurulu üyeleri karşıladılar. Sohbet ortamında gerçekleşen ziyarette Saadet Partisi ilçe başkanı Özgür Şahin, engellilere en fazla sahip çıkan görüşün Milli Görüş olduğunu, 1996 yılında kurulan Refah-Yol hükümetinin engellilere çok büyük destek ve hizmet ederek bunu gösterdiğini söyledi. 1996 yılında kurulan Refah-Yol hükümeti başbakanı merhum Prof. Dr. Necmettin Erbakan 3 Aralık 1996 tarihinde bu günü Engelliler Bayramı olarak ilan etmiştir. Merhum Erbakan hocamız o dönemde meclisten kanun hükmünde kararname çıkartma yetkisi alarak engellilere bu güne kadar görmedikleri hizmetleri ve imkânları da sunmuştur. Başta başbakanlık engelliler idaresi başkanlığını kurduran Erbakan hocamız engellilerin devlet kadrosundaki çalışma kotasını da %2 den %3 e çıkartmıştır. O zamanın parası ile 3 trilyon lirayı sosyal yardımlaşma ve dayanışma fonuna aktararak engellilerin araç ve gereçlerinde kullanılmasını sağlamıştır. Şu anda partimizin genel merkezinde de engellilerle ilgili engelliler birim başkanlığı olduğunu belirtti. Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Başkan Aslan Güdek teşekkür ederek her zaman ziyarete açık olduğunu belirtti.
Günün Diğer Haberleri