RAMAZAN'DA 5 VAKİT NAMAZA GİDEN GENÇLER ÖDÜLLENDİRİLDİ

Genel - 19-06-2017 23:17

https://www.youtube.com/watch?v=Wc9fkyRfDY8 Ünye Merkez Büyük Cami’ye Ramazan ayı boyunca 5 (beş) vakit gelerek namazını kılan 15-25 yaş arası gençler ile yaşı küçük olanların ailelerin izniyle, Ünye İlim ve Fikir Gönüllüleri Derneği ile Kaledere Mahallesi Gençliği işbirliğiyle bu yıl ikincisi düzenlenecek olan “Gençlerimiz Değerlerimizdir” projesi kapsamında 4 günlük tatil fırsatını yakalayacak. İlim ve Fikir Gönüllüleri Derneği ve aynı zamanda Din Görevlileri Dernek Başkanı Ünye Merkez Büyük Cami Müezzini Orhan Güler, yaptığı açıklamada, gençleri namaz kılmaya özendirmek ve teşvik etmek için Ünye İlim ve Fikir Gönüllüleri Derneği ile Kaledere Mahallesi Gençliği işbirliğiyle “Gençlerimiz Değerlerimizdir” projesinin bu yıl 2.sini düzenlediklerini söyledi. Orhan GÜLER; “Yaklaşık 10 yıldır Ünye Merkez Büyük Cami’deyiz. Benim derdim gençler. Bunu Ünye’de belirli bir kesim çok iyi biliyor. Gençlik neredeyse, bende oradayım. Geçtiğimiz yıllarda gençler için neler yapabileceğimizi düşündük. Artık derdimiz gençleri kötü ortamlardan uzak tutmak. Gençleri kötü bataklıklardan uzak tutarak doğru yola yönlendirirsek, ülkeye faydalı bireylerin yetişmesinde faydalı olmuş oluruz. Bu memleket hizmet bekliyor. Öncelikle düzgün, ahlaklı, terbiyeli, edepli yöneticilerin yetişmesi gerekiyor. Şuan böyle yöneticiler var ama gelecekte onların yerini alabilecek kişilere de ihtiyacımız var. Bu kişileri de temelden bizim yetiştirmemiz gerekiyor. Geçtiğimiz yıllarda biz gençlere, “Ramazan ayı boyunca Büyük Cami’ye beş vakit namaza gelin, biz sizi ödüllendirelim. Bütün masraflarınız bize ait olsun.” dedik.  Gençlerimiz geldiler ve sonrasında iki otobüs dolusu gençle bile geziye gittiğimiz oldu. Geldiler beş vakit namazlarını kıldılar, bizde onları bayramın 3. Günü yola çıkarak Bursa-Çanakkale-İstanbul gezilerine götürdük. Geçtiğimiz yıllar bunları yaptık. Bu yılda aynı programın içine girdik. Bu etkinliğimizde bize destek olan Ordu Büyükşehir Belediyemize, Ünye Belediyemize teşekkür ediyoruz. Bu yılda Konya-Urfa gezisi düzenliyoruz. Gençlerimizin Türkiye’yi tanımasını istiyoruz. Ramazan’ın başından beri 50 kişilik bir grubumuz beş vakit namaza geliyor. Ordu Büyükşehir ve Ünye Belediyemiz her yıl olduğu gibi bu yılda bizi yalnız bırakmayacaklardır. Şimdiden teşekkür ediyorum. İnşallah Bayramın 3. Günü bu gezimizi tamamlamak üzere yola çıkacağız.”
Günün Diğer Haberleri