ORBEL bünyesinde faaliyet gösteren parkmetre tekrar faaliyete geçti.
Bilindiği gibi pandemi sürecinde 75 gün çalışmalarına ara veren ORBEL A.Ş. bünyesindeki parkmetreler vatandaşa ücretsiz hizmet veriyordu.
Normalleşme süreciyle beraber bugünden itibaren parkmetreler ücretli hale geldi.