PARKMETREDE ÜCRETSİZ DÖNEM BİTTİ

ORBEL bünyesinde faaliyet gösteren parkmetre tekrar faaliyete geçti

Genel - 16-06-2020 13:24

ORBEL bünyesinde faaliyet gösteren parkmetre tekrar faaliyete geçti.

Bilindiği gibi pandemi sürecinde  75 gün çalışmalarına ara veren ORBEL A.Ş. bünyesindeki parkmetreler vatandaşa ücretsiz hizmet veriyordu.

Normalleşme süreciyle beraber  bugünden itibaren parkmetreler ücretli hale geldi.

Günün Diğer Haberleri