PARA VERDİLER YETMEDİ FAHRİ HEMŞERİLİK VERDİLER
Genel - 06-06-2017 08:43
İbrahim Sadri'ye Hemşehri Beratı Verildi.
"6. Ünye Geleneksel Ramazan Etkinlikleri" kapsamında sahneye çıkan şiirin usta sesi İbrahim Sadri'nin ÜnyeBelediye Başkanı Ahmet Çamyar ile birlikte okuduğu "Ben Ünye'yim" şiiri ve hemşerilik beratı geceye damga vurdu. Cumhuriyet Meydanı'nı dolduran binlerce kişi önünde oynanan tiyatro yine pes artık dedirdi.
Programda konuşan ÜnyeBelediye Başkanı Ahmet Çamyar, İbrahim Sadri'ye Ünye'nin tanıtımına katkılarından dolayı teşekkür etti. Başkan Çamyar, İbrahim Sadri'yi Ünye sevgisi ve katkılarından dolayı fahri hemşehri ilan ettiklerini duyurdu.
Fahri Hemşehri Beratı almak bu kadar ucuz olmamalı .
Sayın Ahmet Çamyar ,
Fahri hemşeri olamak için o şehre gönüllü olarak ,hiç bir beklenti içinde olmadan yıllarını vererek hizmet etmek gerekmez mi ?Sayın Fahri hemşerimiz İbrahim Sadri Ünye için ne yaptı?Bir şiir mi yazdı yoksa Ünye adına özel program mı yaptı?Ünye'nin hangi sokağında gezdi? Ünye'de 2 gün üst üte kaldı mı ?Parasını almadan mı Ünye meydanında sahne aldı?Parasını vermeyin bakalım Ünye'nin tanıtımına katkı yapacak mı ?Televizyonda Ünye'nin adını söyleyecek mi ?Her şey bir tarafa 1 kuruş para almadan sahneye çıktığını gösterin kafi...
Sayın Çamyar,yine Başkan yardımcınızın keyfi için hemşerilik beratı verdiniz gibi kokular geliyor burnumuza ,umarız öyle değildir.Ama bizce yanlış yaptınız.Bu hemşerilik beratı bu kadar ucuz olmamalı.Fahri hemşerilik beratını hak eden almalı diye düşünüyoruz.
Elinizde her olanak var diye herşeyide bu kadar kolay dağıtmayın.
Hani parayı anlatık gazetelere ,televizyonlara,anketlere,ödüllere dağıtıyorsunuz ama Fahri Hemşeriliği verirken biraz daha titiz olmanız gerekmez mi ?
Madem maksat Ünye'yi Türkiye'de tanıtmak o zaman size tavsiyemiz,
22 Mart gecesi darp olayının içinde yer alanlar ve geçen sene ki kumpas olayında ki sözüm ona kiralık katil Turgay Atik, fahri hemşeriliği herkesden çok hak eden kişiler?Bu zatı muhterem kişiler sizin döneminizde Ünye'yi Türkiye'ye boy boy gazetelere ,ulusal televizyonlara çıkarak hemde İbrahim Sadri gibi bir günlüğüne değil, günlerce tanıtmadılar mı ?
Siz en iyisi yol yakınken dönün bu hatadan,FAHRİ HEMŞERİLİĞİ hak edene verin....Nasıl olsa kötü olaylarla da olsa maksat hasıl oldu .Reklamın İyisi kötüsü olmaz ...
Günün Diğer Haberleri