PANDEMİ DÖNEMİNDE EN ÇOK NE YAPMAYI ÖZLEDİNİZ

Turuncu Mikrofon Ünyelilere “Pandemi Döneminde En Çok Ne Yapmayı Özlediniz?” sorusunu siz izleyenlerimiz için sordu

Genel - 01-06-2021 00:43

Turuncu Mikrofon Ünyelilere “Pandemi Döneminde En Çok Ne Yapmayı Özlediniz?” sorusunu siz izleyenlerimiz için sordu.

Ünyelilerin kimisi aileleri vakit geçirmeyi derken kimisi tatil yapmayı özlediğini belirtti.

 Turuncu Mikrofon’ un aldığı cevapları izliyoruz…

https://youtu.be/bTZCauKDn_w
Günün Diğer Haberleri