Özel Eğitim İş Uygulama Merkezi Öğrencileri Gösterileri ile Mest Etti

Genel - 18-05-2017 00:48

https://www.youtube.com/watch?v=OsxFBi1PIS8 Engelliler Haftası vesilesi ise Ünye Cumhuriyet Meydanında Özel Eğitim İş Uygulama Merkezi öğretmenleri ve öğrencileri tarafından her yıl olduğu gibi bu yıl da gösteriler düzenlendi. Ticaret Borsası ve Özel Eğitim İş Uygulama Merkezi'nin ortaklaşa düzenlediği bu organizasyon Ünye Kaymakamı Ümit Hüseyin GÜNEY, Ünye Belediye Başkanı Ahmet ÇAMYAR ve Ünye İlçe Milli Eğitim Müdürü Tamer UYSAL'ın katılımı ile gerçekleşti. Toplam 17 Özel Eğitim İş Uygulama Merkezi öğrencisinin gerçekleştirdiği gösteride izleyenler sırasıyla Koro gösterisi, Sıra Gecesi gösterisi ve Semazen Gösterisi ile keyifli dakikalar geçirdi. Etkinliğin düzenlenmesi noktasında açıklamalarda bulunan Özel Eğitim Öğretmeni Tuba GÜZEL, öğrencilerin sosyalleşmesi için ellerinden gelen çabayı gösterdiklerini dile getirdi. Özel Eğitim Öğretmeni Tuba GÜZEL, ''Okulumuz adına her yıl Engelliler haftası kapsamında etkinlikler düzenliyoruz. Bu gerçekleştirmiş olduğumuz etkinlikte onlardan birtanesi. Burada yapacakları 5 dakikalık bir gösteri için öğrencilerimizle beraber 1 yıl boyunca çalışarak kendilerini sıfırdan yetiştiriyoruz. Bu etkinlikler noktasında da çocuklarımızın sosyalleşmesini sağlıyoruz. Sosyalleşme noktasında gösterilerimiz dışında gezi programlarına da yer veriyoruz.  
Günün Diğer Haberleri