Milliyetçi Hareket Partisi Ordu Milletvekili Naci Şanlıtürk, Türkiye Büyük Millet Meclisi’nde başlayan 28. Dönem 4. Yasama Yılı dolayısıyla sosyal medya hesaplarından bir mesaj yayımladı. Şanlıtürk, yeni yasama döneminin başta Türkiye olmak üzere Ordu’ya ve tüm millete hayırlar getirmesini temenni etti.
Yasama sürecinde birlik, beraberlik ve çözüm odaklı çalışmalara öncelik verileceğini belirten Şanlıtürk, “Milletimizin bekası ve devletimizin gücü için üzerimize düşeni yapmaya kararlıyız. Bu dönemde de milli duruşumuzu koruyarak milletimizin ihtiyaçlarını karşılayacak yasaları hayata geçireceğiz” dedi.
“Ordu’nun Her Sorunu TBMM Gündeminde Olacak”
Açıklamasında Ordu’ya özel vurgu yapan Naci Şanlıtürk, milletvekili olarak göreve başladığı ilk günden bu yana olduğu gibi, yeni dönemde de Ordu’nun sorunlarını ve taleplerini Türkiye Büyük Millet Meclisi kürsüsünden dile getirmeyi sürdüreceklerini kaydetti.
Şanlıtürk, “Hemşehrilerimizin bize duyduğu güvenin farkındayız. Bu güveni boşa çıkarmamak için çalışmaya devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.
Yeni yasama döneminin hayırlı hizmetlerle anılmasını dileyen Şanlıtürk, mesajının sonunda tüm vatandaşlara selam ve saygılarını iletti.