Ordu'da Acil Sağlık Hizmetleri Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi

Ordu İl Sağlık Müdürlüğü ekipleri, acil sağlık hizmetlerinin değerlendirilmesi ve iyileştirilmesi amacıyla bir toplantı gerçekleştirdi.

Sağlık - 11-02-2025 12:32

Düzenlenen toplantıya, İl Sağlık Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Dursun Tüzün, Sağlık Hizmetleri Başkanı Dr. Muhammed Yasin Ergül ve Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkanı Uzman Dr. Özerhan Özer katılım gösterdi.

Toplantıda Acil sağlık hizmetlerinin etkinliğini artırmak, sağlık çalışanlarının sahadaki ihtiyaçlarını daha iyi analiz etmek ve vatandaşlara daha hızlı ve kaliteli hizmet sunmak gibi konular ile alakalı fikir alışverişinde bulunuldu.

Günün Diğer Haberleri