20 BELEDİYE BAŞKANI ORDU İÇİN TOPLANDI
HİLMİ GÜLER: “DEDİKODULARA KULAĞINIZI KAPATIN. EN İYİ FUTBOLCULAR TRİBÜNLERE KULAĞINI KAPATANLARDIR”
Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Hilmi Güler, belediyeler arasında işbirliği, koordinasyon ve dayanışmayı sağlamak kent hizmetlerinin uygulanmasına yönelik ortak akılla kalıcı çözümler bulmak amacıyla belediye başkanlarıyla bir araya gelerek karşılıklı fikir alışverişlerinde bulundu.
Karşılıklı istişarelerin yapıldığı toplantıda konuşan Başkan Güler, “Birlikte yeni bir Ordu ortaya çıkarabilecek çok güzel çalışmalar yapacağız. Ordu’da çok büyük bir patlama yaşanacak” dedi.
“EN İYİ FUTBOLCULAR TRİBÜNLERE KULAĞINI KAPATANLARDIR”