ORDU DEVLET HASTANESİNDE BİR İLK ‘KORONER BYPASS AMELİYATI’

  Ordu Devlet Hastanesinde bir ilk gerçekleştirildi

Genel - 12-10-2023 16:22

  Ordu Devlet Hastanesinde bir ilk gerçekleştirildi. Ordu Devlet Hastanesi’nde ilk defa, 67 yaşındaki koroner arter hastası olan ve bypass ameliyatı ihtiyacı olan hastaya 6 cm’lik bir kesiden koroner bypass ameliyatı gerçekleştirildi. Kalp Damar Cerrahisi-Doçent Dr. Mihriban Yalçın tarafından yapılan başarılı operasyon hakkında Ordu Devlet Hastanesi Başhekmi Uzm. Dr. Atila Gürgen  tarafından açıklama yapıldı; Başhekim Gürgen “67 yaşındaki koroner arter hastası olan ve bypass ameliyatı ihtiyacı olan hastamıza sağlığına kavuşması için  6 cm lik bir kesiden koroner bypass yaptık. Minimal invaziv koroner bypass ameliyatı göğüs kemiğini kesmeden var olabilecek en küçük kesiden ameliyatı yapma yöntemidir. Hastaların en kısa sürede eski hayatına rahat ve konforlu bir şekilde dönmesini sağlar. Ordu'da ilk defa yapılan bu ameliyat ile bölge için önemli bir yere sahip olan kardiyovasküler cerrahi kliniğimiz, yine ilklere imza atmıştır. Tüm çalışma arkadaşlarımızı gönülden tebrik eder başarılarının devamını dileriz''dedi.
Günün Diğer Haberleri